Wednesday, July 26, 2006


Laakso
Arvika!!

Här kommer äntligen
den utlovade trendspaningen!
+lite till:)

Faast, tyvärr måste jag erkänna ett fatalt misstag. Det blev inte helt som jag tänkt mig och utlovat. Det var nämligen så att jag glömde att ladda mina kamerabatterier innan (hur dum får man bli), så jag missade hela första dagen, dvs =de absolut snyggaste stilarna. Folk håller standarden den första dagen, men sen tar festivalsunket allt mera över de flesta. Sen blev jag liite feg också, så att jag inte vågade fråga alla om jag fick fota dem. Hehe.
Meen, några schyssta stilar blev det iallafall! :)


Darya och Månskensorkestern spelade
finsk tango och var extremt tjusiga allihopa

Söt tant-chic tjej

Supersöt sommarklänning

Tyvärr blev bilden lite dålig i all hast,
men egentligen var hon verkligen jättefin

En till lite halvdålig bild, men den får vara med ändå,
för jag älskar rosettskärp.

Favorit!
Heh, halvdålig kvalité igen, men det är svårt
när alla är på språng hela tiden! Den här tjejen var iallafall
en av mina favoriter, grym som vågade ha hög midja! Det är fantastiskt
snyggt tillsammans hänglsen, som hon har. Enkelt och ganska stilrent,
men det behövs inte alltid mer.

Favorit 2!
De här glada tjejerna blev också några av mina favoriter,
med sina härliga rutor, prickar, färger och klänningar.

Cool tjej i Bajamaja-kön
:D Ganska vild blandning av stilar, men så otroligt snyggt

Också en rätt galen kombination, men igen,
så himla snyggt

Jättefin hängselkjol (jag älskar rutigt) och en jättesöt konstfackspage.
Snygg brytning också med de gamla nikedojorna till

Suburban kids with biblical names sångare hade en
rolig Tigertröja. Sen hade de ju en rolig konsert också

The Knife var i princip omöjliga att fota,
men ojoj, deras konsert är nog det häftigaste jag sett!
Här kan ni läsa mer, en recension som beskriver hela konserten
perfekt; http://www.indiemaffian.blogspot.com/
(den är skriven av min pojkvän Olle som stod bredvid mig under hela konserten,
så hans upplevelse är typ samma som min)

the Radio department var
den andra bästa konserten
efter The Knife

Sirqus Alfon var ett helt galet men grymt roligt band som
körde typ lågstadie-disco-hits-covers på ståbas, melodica och trummor.
Sen var de helt grymma på slowmotion-dans också! Extra plus för extranumret
också när dom kom ut i de mest verklighetstrogna apmaskerna jag
någonsin sett

Tillsist avslutar jag denna lilla Arvikapost med en härlig kyss i campet bredvid
vårat tält!


Nu är jag jättehungrig, så nu ska jag gå och äta nånting och så ska jag försöka att uppdatera så snabbt som möjligt igen, så det inte blir flera sånna här långa mellanrum.

Tjo och tjim!

4 comments:

Anonymous said...

hell vi vill se dina kläder ochså!?!

Miriam Parkman said...

hehe, åh:)

Nu blir jag ju nästan lite generad här.. Det var ju roligt att ni vill det^^ Jag är noglite dålig på att vara så ego och ta bild på mig själv, men visst, jag kan börja!:D

Anonymous said...

god thanks! plus att länken till din syster(?) inte funerar ville gärna läsade där med ebba von S

Miriam Parkman said...

Nej just ja, hon har ju bytt adress nu! Jag får ändra det. :) Den nya adressen är iallafall
http://www.egosumsara.blogspot.com/