Wednesday, February 14, 2007

Julian Red Jeans

Lady High "Bleuw"


Lady High "Loveless"


Hoboken "Ride the lightning"

Julian Red Jeans har funnits ett tag nu som ett av Sveriges nya, riktigt bra jeansmärken. De har mest varit inriktade på kill/unisex-jeans, men i deras vårkollektion -07 har det även gjort några speciella tjejmodeller. Jag hade egentligen tänkt att Acnes Tube skulle bli mitt nästa jeansinköp, men det kan nog bli Lady High istället då de är lite smalare i foten vilket passar mig bättre. (tube ser utsvängda ut på mig, även om de egentligen är helt raka, för jag är för kort) Dessutom gillar jag verkligen när längden är precis lite sådär för kort eller uppkavlad, det blir så himla snyggt till pumps eller platta ballerinas!

Det har även pratat lite om ett par eko-jeans i vår, men det har inte riktigt blivit bestämt pga att de inte vet hur pass stor åtgång det skulle bli. Jag ska försöka maila dem och höra.

Kolla mer på:

No comments: