Tuesday, February 13, 2007

Vårönskning

Förutom den önskan om att våren ska komma snart i huvud taget så vill jag ha den här underbart puffiga trench-coaten från Wera, Åhléns. Det är så bra att den är A-linje-formad, för då blir den fin både med bälte i midjan och utan. Sen är ju alla små veck här och var fantastiska...

Den finns i svart och beige, men jag vill nog ha en lite ljusare sådär till våren och piffar hellre till den med en färgglad brosch, en basker, ett par handskar eller några fina skor. Dessvärre är inte prislappen lika rolig som kappan (995 spänn), så det får nog bli lite spring på second hand först för att kolla om jag kan hitta något liknande där.

2 comments:

Anonymous said...

Jag köpte den där kappan idag! Blev kär i den så fort jag såg den :D Förresten skulle jag kunna få låna en av dina bilder på kappan för att lägga upp i min blogg?

Miriam Parkman said...

Åh.. Kul för dig!
Självklart får du låna någon bild, bara du länkar till min blogg under bilden så!