Saturday, June 10, 2006

Hej och välkomna till ytterligare ett bidrag i modebloggvärlden!
Jag är en riktig modenörd, och jag har länge gått och tänkt på och ansett att dagens modeexperter behöver lite konkurrens, så att inte alla i slutändan går runt och ser ut som en "söt och fräsch" liten stureplansprinsessa (tyvärr Ebba). Nu startar jag min egna lilla modeblogg, och här kommer det finnas flashiga trendspaningar och Veckans-snyggaste-stil-bilder, plus spännande uppdateringar om olika väsentliga grejer om allt möjligt. (plus extremt läckra bilder på vad jag själv designar ibland)

Alltså, flashigt värre!



På en hedrande första plats som Flashigt värres första Veckans-snygaste-stil har vi här....Eva!

Eva är en av stans bästa Second-hand-shoppare, stammis på Kupan och lyckas alltid göra de där allra bästa fynden man drömmer om att göra. Väldigt snitsig!

Jackan oh skorna kommer från Kupan, linnet och byxorna från Cheap Monday och väskan från Marimekko.












Todiloo!

No comments: